Rotax Max Challenge Poland wprowadza zmiany w organizacji swoich rozgrywek w sezonie 2019. Wszyscy kierowcy zobligowani będą do rejestracji za pomocą aplikacji elektronicznej Rotax Global połączonej z aplikacją EVA.
– Wprowadzamy tę modernizację ponieważ teraz nie tylko losowanie silników w klasie Micro i od tego roku Mini będzie oparte na tym systemie – czytamy w komunikacie promotorów Rotax. Kolejną nowością jest identyfikacja kierowców. – Wszyscy zawodnicy z każdej kategorii, a więc Micro, Mini, Junior, Senior, DD2 i DD2 Masters będą musieli potwierdzić za pomocą identyfikatora swoją obecność na briefingu i badaniu technicznym. Po zeskanowaniu identyfikatora będą wydawane również opony wyścigowe. Kto nie będzie miał identyfikatora nie zostanie dopuszczony do zawodów, bo nie będzie mógł potwierdzić powyższych obowiązkowych czynności – piszą promotorzy w swoim komunikacie.
Zmiany mają zapewnić promotorom płynne dostawy opon na zawody oraz utrzymanie warunki cenowych dla kierowców.
Pierwsza runda rozgrywek sezonu 2019 odbędzie się pod koniec marca w Poznaniu. W nadchodzącym sezonie zaplanowano sześć rund pucharowych.
Źródło: Rotax Polska
fot. Rafał Oleksiewicz (Polski Karting)
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Facebook
Twitter
Instagram
YouTube
RSS