
Łukasz Bartoszuk wraca do zespołu fabrycznego CRG SPA po rocznej nieobecności. Mistrz Polski i najlepszy kierowca pucharu Polski w DD2 Max zasili w tym sezonie jeden z najbardziej utytułowanych zespołów kartingowych świata. To powrót Bartoszuka do CRG. W 2014 roku kierowca z Warszawy ścigał się w barwach „Czarnych” w Rotax Euro Challenge. W tym sezonie również wystąpi w trykocie zespołu z Lonato.
Obecność Łukasza Bartoszuka w zespole fabrycznym CRG nie powinna dziwić. Bartoszuk to obecnie najlepszy polski kierowca najszybszej kategorii Rotax DD2. Mistrz Polski i zdobywca pucharu Polski w sezonie 2015 znakomicie zaprezentował się również w finale światowym tej serii. Niestety, pech sprawił, że nie zobaczyliśmy go w ścisłym finale imprezy w Portugalii. Teraz dołączył do ekipy fabrycznej CRG i jest to jego powrót do włoskiego zespołu.

Łukasz Bartoszuk w sezonie 2015 ścigał się na podwoziu CRG w kategorii DD2 Max.
W sezonie 2014 Bartoszuk reprezentował już barwy CRG SPA, gdy ścigał się w Rotax Euro Challenge. Zajął wówczas 14. pozycję w tym jednym z najbardziej prestiżowych cykli kartingowych w Europie. Rywalizował wówczas w kategorii Rotax Max i wystąpił we wszystkich rundach Euro. Był najwyżej sklasyfikowanym polskim kierowcą.
Łukasza Bartoszuka w tym sezonie również zobaczymy na krajowym podwórku. Mistrz Polski będzie jednak reprezentował barwy zespołu F1Karting, a nie jak anonsowaliśmy wcześniej drużyny Wyrzykowski Motorsport. Po kilku latach występów w zespole Marka Wyrzykowskiego Bartoszuk żegna się z ekipą z Lublina. Jego nowy zespół F1Karting jest również związany z fabryką CRG. Właściciele drużyny są oficjalnym dystrybutorem tej marki w Polsce.

Bartoszuk jest najlepszym polskim kierowcą w DD2 Max. W sezonie 2016 pojedzie w Rotax Euro Challenge w zespole fabrycznym CRG SPA.
Łukasz Bartoszuk występował już w kilku zagranicznych zespołach. Oprócz fabrycznego CRG, którego był kierowcą w 2014 roku, ścigał się na europejskich arenach również w zespołach Strawberry Racing oraz Dan Holland Racing.
Swój pierwszy tegoroczny wyścig w barwach CRG SPA zaliczy w belgijskim Genk. Wówczas odbędzie się pierwsza runda Rotax Euro Challenge o Grand Prix Belgii.
Warto wspomnieć, że kierowca z Warszawy nie będzie jedynym Polakiem w tym sezonie, który jest w składzie CRG SPA. Jednym z mechaników fabrycznej drużyny jest Karol Lubas. Bartoszuk będzie natomiast jednym z trzech polskich kierowców obecnie występujących w zespołach fabrycznych. W Kosmic Racing, włoskim zespole, występuje Karol Basz, mistrz świata KF z 2015 roku, a w niemieckim Mach1 Motorsport ściga się w tym sezonie Paweł Myszkier.
fot. Rafał Oleksiewicz (Polski Karting)
Facebook
Twitter
Instagram
YouTube
RSS