Krakowski zespół zwycięzców Rotax CEE i polskiej serii Rotax w najmłodszej kategorii będzie się ścigał w nowym sezonie na podwoziach Energy. KRK rezygnuje z podwozi CRG.
KRK Racing po kilku sezonach ścigania się na podwoziach CRG przesiada się na podwozia innej marki. To Energy, na której od nowego sezonu będą używać kierowcy drużyny Adriana Różyckiego. Współpraca z Energy obejmować będzie zawodników najmłodszych kategorii.
Krakowski team w sezonie 2019 zdobył kilka znaczących trofeów w polskim kartingu. Zwłaszcza z najmlodszej kategorii Micro Max. Juliusz Ociepa ścigający się w barwach KRK został zwycięzcą polskiej serii Rotax Max Challenge Poland oraz tryumfował w europejskiej serii Rotax CEE. Z kolei Franciszek Belusiak zajął trzecią pozycję w polskich rozgrywkach pucharowych Rotax. W pierwszej 20-tce klasyfikacji generalnej tej serii znalazł się trzech kolejnych podopiecznych Adriana Różyckiego. Aleksander Rogowski uplasował się na 11. pozycji, Borys Łyżeń był 14., a Antoni Książek zajął 20. miejsce.
W kategorii Mini Max Filip Niewiadomski zajął 6. pozycję, a ścigający się wśród juniorów Patryk Donica wywalczył 2. miejsce w Rotax Max Challenge Poland.
Warto wspomnieć, że współpraca KRK z Energy będzie obejmować kierowców najmłodszych kategorii. Starsi zawodnicy będą się ścigać na sprzęcie OTK.
Kolejną ciekawą informacją jest plan startowy kilku zawodników w prestiżowych rozgrywkach WSK w przyszłym roku. Czterech kierowców KRK planuje start w najmłodszej kategorii. O szczegółach wkrótce.
fot. Energy Corse, graf. Polski Karting
© ℗ Wszelkie Prawa Zastrzeżone
Facebook
Twitter
Instagram
YouTube
RSS