
Rotax Max Challenge Poland zmienił logo rozgrywek i wizualizację graficzną na swoim profilu społecznościowym. Zmiany graficzne i brandingowe w seriach Rotax trwają od kilku tygodni.
Organizatorzy serii Rotax Max Challenge Poland poinformowali dzisiaj o zmianie logotypów i grafiki na swoim profilu społecznościowym na Facebooku.
„Nowa wizualizacja graficzna dotarła już do nas! Mocna jak sinik DD2 w najwyższych obrotach.” – czytamy na oficjalnym profilu polskiej serii.
Zmieniło się logo profilu i tło, jak również kolorystyka. Nowe logo polskiej serii to czarno-zielony kwadrat z białym napisem w dwóch liniach RMC Poland.
Podobne zmiany zaszły na profilach innych serii Rotax w Europie, między innymi Rotax Euro Trophy czy Rotax International Trophy. Kolorystyka logotypu europejskiej serii jest jednak inna, posiada zamiast koloru zielonego, granatowy.
Zmiany kolorystyczne zaszły również na profilu społecznościowym polskiej serii na Instagramie ale nie na oficjalnej witrynie internetowej.
Facebook
Twitter
Instagram
YouTube
RSS