Alex Irlando będzie nowym kierowcą CRG, a Francesco Celenta dołączy do Parolina. To najnowsze transfery w zespołach fabrycznych we Włoszech. Na kilkanaście dni przed końcem roku rozpoczął się najgorętszy okres transferowy na najwyższym poziomie.
W listopadzie każdego roku otwiera się zazwyczaj okienko transferowe w teamach fabrycznych. Obserwujemy wówczas spektakularne transfery do najsłynniejszych ekip. Okienko kończy się na początku stycznia. W ostatnich tygodniach byliśmy świadkami kilku ważnych przejść do największych ekip kartingowych, a w ostatnich dniach mamy dwa kolejne transfery.
Nowym kierowcą teamu fabrycznego CRG został zdobywca pucharu świata, wicemistrz Europy w KZ z 2017 roku i zwycięzca Rotax Grand Finals z 2015 roku Alessandro Irlando, który opuścił zespół fabryczny Birel ART. Alex Irlando będzie się ścigał w kategorii KZ, a jego ściągnięcie do teamu, jak przekonuje CRG jest częścią dużego projektu wzmocnienia drużyny. Miejmy nadzieję, że partnerem slynnego Włocha w rozgrywkach kategorii biegowych będzie Aleksander Bardas, który wcześniej dołączył już do zespołu „Czarnych”.
Nowego kierowcę ma również ekipa fabryczna Parolina. To inny włoski zawodnik KZ Francesco Celenta, który zdobył mistrzostwo Włoch w sezonie 2016, a rok wcześniej był wicemistrzem Azji i Pacyfiku w barwach …Parolina. Później widzieliśmy tego włoskiego zawodnika w barwach Pragi. Zatrudnienie Celenty jest również jednym z elementów budowy siły najszybszych kategorii w fabrycznym zespole Marco Parolina.
fot. Parolin, CRG
© ℗ Wszystkie Prawa Zastrzeżone
Facebook
Twitter
Instagram
YouTube
RSS