16 polskich kierowców startuje w kolejnej rundzie WSK Euro Series we włoskiej Adrii. Wśród nich jest pięciu debiutantów. Na torze zameldowało się ponad 240 kierowców z całego świata. Liderami po pierwszej rundzie cyklu są Jindrich Pesl, Rashid Al Dhaheri, Arvid Lindblad i Marijn Kremers.
Serafin Derżyński, Adam Sydor, Jan Stencel, Tymoteusz Ksiądz i Karol Kręt to polscy debiutanci w serii WSK. Trzech z nich dołączyło do teamów fabrycznych. Karol Kręt pojedzie w Birel ART, a Jan Stencel i Tymoteusz Ksiądz w drużynie Danilo Rossiego DR Racing Kart. Stawka w każdej kategorii jest mocna. Pytanie czy któryś z polskich kierowców jest w stanie zameldować się w czołówce klasyfikacji na koniec zawodów.
W najmłodszej kategorii zobaczymy Klarę Kowalczyk, Juliusza Ociepę, Adriana Potępę, oraz wspomnianych Janka Stencela, Serafina Derżyńskiego i Adama Sydora. W kategorii Mini 60 mamy 82 kierowców ze ścisłą czołówką klasyfikacji na czele. Liderem kategorii po pierwszej rundzie jest czeski kierowca Jindrich Pesl z BabyRace.
W kategorii juniorskiej wystartuje 64 zawodników. Wśród nich piątka polskich kierowców, wśród których również doszło do zmiany barw. Maksymilian Obst zadebiutuje w hiszpańskim DPK Racing, w kategorii pojawi się również Marcel Kasprzycki (Jastrzębski), który wcześniej rywalizował w Mini 60. Oprócz nich w rywalizacji zobaczymy Janka Przyrowskiego (Tony Kart) oraz dwójkę zawodników Saubera Maćka Gładysza i Gustawa Wiśniewskiego.
W kategorii OK mamy trzech zawodników. To Karol Pasiewicz, który oficjalnie reprezentuje DPK Racing oraz Tymoteusz Kucharczyk (Birel) i debiutujący w WSK Tymoteusz Ksiądz, który pojedzie w fabrycznym DR Racing Kart. Z kolei w kategorii biegowej KZ2 David Liwiński wystartuje ze swoim zespołem Renda Motorsport, a Karol Kręt pojawi się po raz pierwszy w zestawieniu Birel ART.
Kilku z polskich kierowców przeniesie się po zawodach w Adrii do niemieckiego Wackersdorfu, gdzie wystartują w Kartingowych Mistrzostwach Europy KZ, KZ2 oraz w FIA Akademii.
Start rywalizacji w Adrii dziś w przedpołudnie.
fot. Team Renda Motorsport
© ℗ Wszystkie Prawa Zastrzeżone
Facebook
Twitter
Instagram
YouTube
RSS